Søndagslekser del 1

Ups!
Flaks at jeg sjekket mailen nå, eller så hadde jeg HELT glemt leksene.
Nå har det seg slik at jeg skriver i notisblokk, slik at jeg får skrevet "on the run" med leksene osv!


Jeg har fler lekser jeg må gjøre her nå, og her kommer de:
- Tilpasse bloggen min; endre farger, osv.
- Legge til 2-3 mediarelaterte lenker.
- Finne bilde som illustrerer symbol, indeks og ikon.


Da starter vi med det første punktet!
Til å starte med så prøvde jeg bare å endre litt på html koden, men det gikk ikke fullt så bra!
Så kom jeg på en idé! Altså, hvis det er slik at man kan skrive inn html koder her, så må det jo finnes noen ferdige html koder på nettet!?
Og det var det masser av! Men jeg slet litt med å få til det også..
Etterhvert fant jeg ut en annen løsning, her kommer den;
http://www.google.com -> skriv inn "xml blogspot templates" -> browse igjennom hundrevis av templates du kan bruke selv!
Så nå fikk jeg altså en ny template her, med navnet "Blue flower"


Småkvalme, sandpapirmunn og hodepine! Nå skal jeg ta en kort tur på kjøkkenet, drikke vann, ta c-vitamin, spise litt mat, og hive innpå en ibux eller to.
Heldig som jeg er, hadde jeg pizza-rester i kjøleskapet, som står i micro'en og blir varm nok for min kjære mage!
Nå hørte jeg et *pling* komme fra kjøkkenet, så da blir det på tide å spise!


Da var spisingen ferdig, så nå skal jeg begynne på punkt to;
Siden jeg er mest inne på, vil jeg kalle mediarelatert:
http://www.surfthechannel.com Denne siden tilbyr alle mulige filmer og tv-serier, osv gratis.
http://www.vg.no Denne siden fant jeg bare naturlig å legge til.


Slækk som jeg er, legger jeg bare til to mediarelaterte sider akkurat nå.
Da var det gjort! 4 dager for seint, men bedre det enn aldri!
Men nå skal jeg ta en liten pause, og så starte på punkt tre snart!


Adrian Hansen

søndag 31. august 2008

0 Comments: